De Nederlandse voetbalploeg trekt zich terug vanwege de winterse sneeuw die het land heeft getroffen. De ploeg had een aantal wedstrijden gepland, maar deze zijn nu afgelast. De reden voor de terugtrekking is de slechte weersomstandigheden. De ploeg had al eerder aangegeven dat ze de wedstrijden zouden annuleren als de weersomstandigheden niet verbeterden. De ploeg zal nu terugkeren naar de training om te kijken of ze kunnen herstellen van de winterse sneeuw. De ploeg heeft al een aantal spelers verloren door blessures, en de winterse sneeuw heeft nu nog meer spelers uitgeschakeld. De ploeg zal nu moeten kijken of ze kunnen herstellen van de winterse sneeuw en of ze kunnen terugkeren naar de competitie.