Netherlands national football team heeft een nieuwe fan verworven in de persoon van Jim Ross, de burgemeester van Arlington. Tijdens het WK voetbal 2026 was Ross onder de indruk van de Oranje-mars door de straten van zijn stad. Hij was bijzonder blij met al het vrolijke oranje dat door de straten trok. Ross was ook aanwezig bij het duel tussen Nederland en Japan en vond de tweede helft heel intens. Andere lovende woorden van burgemeester Ross zijn te zien in de video. Nederlandse fans hebben een enorm leuke tijd gehad in Arlington. Het Oranjelegioen is wereldwijd een fenomeen. De burgemeester van Arlington is dan ook een drukbezet man, maar hij maakt graag even tijd vrij voor de Nederlandse fans. So heeft hij zijn waardering uitgesproken voor de fans. Het was een ongelooflijk ervaring voor Ross om al die mensen samen te zien komen. But hij was ook onder de indruk van de sfeer tijdens het duel tussen Nederland en Japan. De eerste helft was ietwat slaapverwekkend, maar de tweede helft maakte een hoop goed. Het werd heel intens en een heel spannende pot. Het was weliswaar gelijkspel, maar enorm leuk om naar te kijken. Nederlandse fans hebben Arlington veroverd met hun oranje kleuren. De stad heeft zo'n 400.000 inwoners en zou in Nederland een van de grootste steden zijn. De burgervader van al die Amerikanen, Jim Ross, is bijzonder groot fan van de in oranje gestoken fans.