Het Nederlands elftal treedt aankomende zaterdag om 19:00 uur Nederlandse tijd aan in het NRG Stadium in Houston tegen Zweden. Max Verstappen, de bekende Formule 1-coureur, voorspelt een nipte zege voor Oranje in de groepsfase van het toernooi. '2-1, wij winnen', zo klinkt het stellig uit de mond van de Nederlander. De nationale ploeg bezet momenteel de derde plaats in de poule met één punt na een 2-2 gelijkspel tegen Japan in de openingswedstrijd. Een goed resultaat tegen de Zweden is dan ook essentieel om uitzicht te houden op een ticket voor de knock-outfase. De komende tegenstander van Oranje verkeert echter in uitstekende vorm. Het keurkorps van bondscoach Graham Potter begon het wereldkampioenschap overtuigend door Tunesië met 5-1 te verslaan. Dankzij deze ruime overwinning gaan de Scandinaviërs momenteel aan de leiding in de groep. Vooral de voorhoede van de koploper draait op volle toeren, waarbij aanvallers als Alexander Isak en Viktor Gyökeres hun doelpunteninstinct direct lieten zien. Max Verstappen volgt het toernooi op de voet en heeft alle verrichtingen van het Nederlands elftal op het oog. Hij verblijft momenteel in zijn appartement in Monaco en heeft eerder al tegenover GPFans laten weten alle wedstrijden te bekijken. De coureur met startnummer 3 heeft een korte pauze op de Formule 1-kalender en kan dus het WK volgen. Het Nederlands elftal moet alles geven om een goed resultaat te behalen tegen Zweden. De druk is hoog, maar met de steun van Max Verstappen en de rest van het land kan Oranje een goede prestatie neerzetten. De vraag is of het Nederlands elftal in staat is om de Zweden te verslaan en een stap dichter bij de knock-outfase te komen. Het antwoord moet aankomende zaterdag om 19:00 uur Nederlandse tijd komen. Het Nederlands elftal gaat voor de overwinning en hopelijk kan het met een goed resultaat de volgende ronde bereiken. De Nederlandse voetballiefhebbers houden hun hart vast en hopen op een overwinning voor Oranje.