Netherlands national football team heeft Zweden met 5-1 verslagen in Houston. Bondscoach Graham Potter zocht niet naar excuses na de nederlaag van Zweden tegen het Nederlands elftal. We hebben verdiend verloren, zei Potter in de perszaal van het Houston Stadium. We speelden niet zomaar tegen een team, we speelden tegen De Jong, Van Dijk, Gravenberch, Van de Ven, Gakpo en Brobbey. Dat zijn uitstekende voetballers. Ik moet Nederland feliciteren. Brian Brobbey scoorde twee keer in de openingsfase van de wedstrijd. Alle credits voor hem, hij is zo sterk. Nederland is voor mij de beste ploeg in onze poule. We moeten hiervan leren en er staan in onze laatste groepswedstrijd tegen Japan. De Jong en Van Dijk waren zoals altijd een belangrijke factor in het spel van Nederland. Gakpo en Brobbey waren ook erg effectief in de aanval. Nederland heeft nu een goede kans om door te gaan naar de volgende ronde. Het Nederlands elftal moet nu alleen nog tegen Japan spelen om de groepswinnaar te worden.
Terugblik
Netherlands national football team verslaat Zweden met 5-1
Netherlands national football team wint met 5-1 van Zweden in Houston, Graham Potter feliciteert Nederland
Netherlands Hub